INSERT ALTERNATIVE TEXT FOR YOUR HEADER IMAGE HERE

Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΠΑΡΤΥ ΜΕ ΑΚΚΟΡΝΤΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ!


 Η μικρη Κυβελη, 2 χρονων, 
ηθελε να κανει ενα πιο πρωτοτυπο παρτυ απο τα συνηθισμενα
και να καλεσει μια μουσικο, για να τραγουδησουν ολοι μαζι τραγουδια
και να ακουσει ενα μουσικο οργανο απο τα πολλα που της αρεσουν:)

Ετσι λοιπον, οταν μου ζητησαν να κανω την εμφανιση μου στο παρτυ της 
μαζι με το ακκορντεον μου, χαρηκα πολυ γι’ αυτο!
Εχοντας σπουδασει ακκορντεον για 8 χρονια, 
ειναι πολυ ευκολο να παιξω παιδικα τραγουδακια,
ωστε να τα τραγουδησουμε μαζι με ολα τα παιδια!


Οι παραγγελιες “επεφταν βροχη”!
Το μικρο καραβι, η πεταλουδα, ο γαιδαρος, το ναυτακι, η αγελαδα...
...ηταν λιγα απο τα τραγουδια που ειπαμε!

Για κλεισιμο, ολα τα παιδια πηραν ομορφες μπαλονοκατασκευες
και ευχομαι, οπως κι εγω, να θυμουνται για παντα αυτο το ομορφο μουσικο παρτυ!

ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΥΒΕΛΗ ΜΟΥ!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου