INSERT ALTERNATIVE TEXT FOR YOUR HEADER IMAGE HERE

Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Η Patty στο παρτυ της Εφουλας! :)


Χτυπαω το κουδουνι....ανοιγει η πορτα...
και βλεπω τα 2 ομορφα κοριτσακια μου,
την Εφη και τη Χριστινουλα,
να με κοιτανε με ενθουσιασμο,
να περιεργαζονται τα κοτσιδακια μου,
το σκουφακι μου, τα γυαλια μου...
Αμεσως μολις τελειωσαμε τις αγκαλιες, τα φιλια και τα Χρονια Πολλα, πηγαμε στο playroom για τρελο παιχνιδι!


Οι ηλικιες ηταν περιπου 9 ετων ετσι λοιπον και τα παιδια ηταν πολυ γλυκα και συνεργασιμα σε ολα τα παιχνιδια!
Η Εφη, γλυκια και συνεσταλμενη με κοιταζε χαμογελωντας συνεχεια και δε χορταινα να της χαριζω αγκαλιες! 


Την ωρα της τουρτας, ημασταν ολα τα παιδια μαζι με πολλους γονεις και μας ακουσε ολη η γειτονια να τραγουδαμε τα Χρονια Πολλα:)
  
Παντα τετοια γλυκο μου κοριτσακι! Να σε χαιρομαστε!:)



ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΦΗ ΜΟΥ!!!

Τραγουδια της Antonellas και της Patty: las divinas, qiero quiero, tango Lloron..

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου