INSERT ALTERNATIVE TEXT FOR YOUR HEADER IMAGE HERE

Κυριακή 22 Μαΐου 2011

Ο ξαδερφουλης μου Φαιδωνας θελει την Πειρατινα στα γενεθλια του!!!


Hταν δυνατον να μην παρευρεθω στο παρτυ του μικροτερου ξαδερφου μου, του “Βενιαμιν” της οικογενειας??!! 


 Η αγαπημενη μου θεια-Γεωργια ηταν για μενα και τις αδερφες μου, απο μικρες, σαν δευτερη μαμα μας! Ε λοιπον, ηρθε η ωρα να της το ανταποδωσω κανοντας το παρτυ του ξαδερφουλη μου αξεχαστο!  

Ο Φαιδωνας ηταν ξεκαθαρος! Ηθελε την Πειρατινα!

Με το που μπηκα σπιτι, ενιωσα ενα κυμα ενεργειας να με «χτυπα»! Ηταν ηδη πολλα αγορια φιλοι τους εκει και προσπαθουσαν να εκτονωθουν μην ξεροντας ομως πως!
Χεχε, ευτυχως για ολους τους γονεις...
ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ!!



Χωρις καθυστερησεις ξεκινησαμε πολλα εντονα κινητικα παιχνιδια, για να τα βοηθησω να αποβαλλουν ολη αυτη την ενταση με τροπο ομορφο και...ασφαλη!!


Στη συνεχεια ακολουθησαν και πιο ηρεμα παιχνιδακια για να ετοιμαστουμε σιγα σιγα για φαγητο :)



 
Ημασταν τυχεροι με μια πολυ ομορφη μερα, ετσι...ξεχυθηκαμε στην πυλωτη για παιχνιδια εξωτερικου χωρου! Επιστρατευσαμε το αεροστατο, πολλες μπαλιτσες, φουσκες και ποοοολλες τσιριδες!!


 
Την ωρα της τουρτας, στολισμενης με δεινοσαυρους, ο αδερφος του Φαιδωνα, ο γλυκος μου Ανδρεας επαιξε το “happy birthdayστην κιθαρα και ολοι μας τον χειροκροτησαμε!


Γιωργια-Γιωργο, Φαιδωνακο και Αντρικο μου
σας αγαπω πολυ!

 
ΦΑΙΔΩΝΑ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ!!!!



1 σχόλια:

abc είπε...

ξερει κανεις που μπορει να αγορασει κανεις το αεροστατο?

Δημοσίευση σχολίου