INSERT ALTERNATIVE TEXT FOR YOUR HEADER IMAGE HERE

Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

Το αποκριατικο παιδικο γλεντι της Αθηνας με τη Minnie Mouse και το ακορντεον της!!


Και ηρθε η ωρα που η Αθηνα θα συναντουσε
την αγαπημενη της Minnie Mouse

 

H μαμα Ολιβια τα ειχε οργανωσει ολα
και η Κινεζο-οικογενεια
ηταν ετοιμη να υποδεχθει μαζι με την Αθηνουλα, ντυμενη παγωνι!
Ομολογω, εχω δει τοσα παιδια στη ζωη μου..
...στολη παγωνι πρωτη φορα βλεπω!:)

 

Ολοι οι λιλιπουτειοι φιλοι μου με περιμεναν
και με το που εβαλα μουσικη...αυτο ηταν!
Η Αθηνα νομιζω οτι στο μελλον θα ακολουθησει κατι με μουσικη...!!

 

Δεν ηθελε να σταματαει η μουσικη καθολου!
Συνεχεια πατουσε τα κουμπια για να χορεψει!
Οριστε, τον βρηκαμε τον dj μας!:)

Ολοι μαζι παιξαμε, ψαρεψαμε, καναμε αστειακια
και ποοοολλους χορους και τραγουδακια!

 
 


Η Αθηνα συμμετειχε σε ολα και καθε λιγο
ανεφοδιαζοταν με...φουντουνια απο το σαλονι!!:):)
 Μα κοιταξτε πως γελαει η γλυκια μου!!!
 

Οι φιλοι της ολοι γλυκυτατοι και πολυ συνεργασιμοι,
χαιρεσαι να παιζεις μαζι τους!

 

Και καποια στιγμη...εφτασε η τουρτα!!
Και τι τουρτα...θεματική-παγωνι!
Ιδια με τη στολη της Αθηνουλας!

 
 

Να ζησεις Αθηνουλα....
Happy Birthday to you…
Τσιν τσαν τσον τσαν...
(και κατι σε Γερμανικο..!)...
ΟΛΑ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙΑ ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ ΤΑ ΕΙΠΑΜΕ!
ΚΑΙ ΝΑΙ, ΣΒΗΣΑΜΕ ΤΑ 2 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΚΕΡΑΚΙΑ!!

 

Φυσικα, τις φωνες μας συνοδευε το μελωδικο ακορντεον,
που ειχε μαγεψει τη μικρη μας και παταγε τα πληκτρα του..:)
Και μετα τις ευχες συνεχισαμε με πολλα παιδικα τραγουδακια
και το αγαπημενο μας ακορντεον!

 

Πηγαινοντας μετα στο παιδικο δωματιακι
(παρεπιπτοντως μαμα Ολιβια...
το τελειο κρεβατι το θελω για μενα!)
ξεκινησαμε το βαψιμο στα προσωπακια των παιδιων
και τα μπαλονακια!

 



Η Minnie εβαψε ολα τα παιδακια
αναλογα με τη στολη που φορουσαν
και η Αθηνα, πλαι της παντα,
πειραματιζοταν μονη της με τα χρωματα του facepainting!

 
 

Γλυκο μου παγωνακι...
μονο χαμογελα ευχομαι για τη ζωη σου..
Να ανοιγεις τα φτερα σου και να κανεις τα δικα σου,
ολοδικα σου ονειρα!!

 
 

Δειτε παρακατω και το φοβερο μας βιντεο! 
Ευχαριστω μαμα Ολιβια για την παραχωρηση του!!
Ευχαριστω πολυ το "eimaimama.gr!!

 


Δειτε και το βιντεο 
 απο τη μαμα Ευαγγελια με τα Pantou Mazi Slings !!
(πατηστε στη λεξη "βιντεο")


ΑΘΗΝΟΥΛΑ ΜΟΥ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ!!!
Φιλακια, η Minnie σου :)

1 σχόλια:

Polyanna είπε...

Φωτεινούλα,έχεις όρεξη τώρα για μια συνέντευξη - παιχνίδι? Για έλα κατά το blog μου, σε περιμένουν οι ερωτήσεις μου: http://pollyannasdays.blogspot.com/2012/03/blog-post_15.html

Δημοσίευση σχολίου