INSERT ALTERNATIVE TEXT FOR YOUR HEADER IMAGE HERE

Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

Το νεραιδενιο παιδικο παρτυ της Ναταλιας!!!


Και να που ηρθε η ωρα για το παρτυ της αγαπημενης μου Ναταλιας....!!
Μια παλια μαθητριουλα απο τον προηγουμενο παιδικο σταθμο μου,
Τηςοποιας η μαμα με καλεσε στο παρτυ τους ως εκπληξη
και εκανα τη Νεραιδο-εμφανιση μου...!








Οι καλεσμενοι..παλιοι μου μαθητες που με κοιτουσαν
και δεν πιστευαν μαλλον στα ματια τους!
Ο Παυλακος μαλιστα με αναγνωρισε μετα απο μιση ωρα που επαιζε μαζι μου!:)


Η Αντριαννα με φωναζε «δασκαλα» αντι για Νεραιδα...!
Πολλη χαρα σε αυτο το παιδικο γλεντι!
Μου ειχαν λειψει ολα τους τοσο πολυ!


Τα παιχνιδια μας δεν ειχαν σταματημο!
Χορος, τραγουδι, διαγωνισμοι...
Δεν καθησαμε σε ησυχια μεχρι την ωρα της τουρτας!







Γυρω απο την τουρτα, 
ολοι μαζι τραγουδησαμε στη Ναταλιτσα
τα αγαπημενα της τραγουδια...
(κερδιζαμε λιγο χρονο για να βρει η μαμα κερακια..!)

Και ολοι μαζι, μια μεγαλη παρεα, φαγαμε στο μακρυυυυυ τραπεζι στο σαλονι...:)

 

ξ

Η καλη μας Ελβιρα εβαψε ολα τα παιδια...
και πριν φυγουμε...φυσικα ολοι πηραν το μπαλονι τους...



και τους αποχαιρετησαμε ολους με ενα τελευταιο μουσικοχορευτικο παιχνιδι...



ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΝΑΤΑΛΙΑ 
ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου