INSERT ALTERNATIVE TEXT FOR YOUR HEADER IMAGE HERE

Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

η Δεσποινα και η κοριτσοπαρεα της θελουν τη νεραιδα στο παρτυ τους!


Αυτο το πρωινο ξεκινησε στραβα...

Ξεκινησα ορεξατη και χαρουμενη 
για το νεραιδενιο παρτυ της Δεσποινας στο Mylos Art Cafe
  και...δεν προλαβαινω να βγω σε κεντρικο δρομο..
τρακαρω...ευτυχως τιποτα σοβαρο,
αλλα αρκετο για να με καθυστερησει ..:(

Ξεκιναω λοιπον αγχωμενη να μη με περιμενει πολυ 
η καλη μου Δεσποινα και οι φιλες της...
και εχοντας να διανυσω πολλα χιλιομετρα μεχρι το Μαρκοπουλο..!

Και καπου στην Αττικη Οδο..αναβει το λαμπακι της βενζινης..
αχ Θεε μου, να μην τριτωσει το κακο!!
Για 20 χιλιομετρα δεν υπηρχε βενζιναδικο και προσευχομουν 
να μη μεινω καταμεσης στον αυτοκινητοδρομο!!

Με τα πολλα, φτανω στο Μυλο, 
θα βαλω μετα βενζινη, τωρα εχω αργησει!!

Παιρνω μια βαθια ανασα 
να ξεχασω τη στενοχωρια του τρακαρισματος, 
φοραω και το μεγαλυτερο μου χαμογελο...
και να σου η νεραιδα κανει την εμφανιση της 
και χαιρετα μικρους και μεγαλους...:)


 Tα παιδια ειχαν ηδη δημιουργησει λιχουδιες πεντανοστιμες 
με τη Φανη απο τα ΓΛΥΚΑ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ
ετσι λοιπον τωρα ηταν ολα δικα μου!:)

Μετα το πρωτο πενταλεπτο ξεχασα καθε μου εγνοια 
και ολα ηταν οπως παντα τελεια:)

 (χαχα εδω καποια γκριματσα εκανα!)

Μεχρι που...πεφτει κατω η φωτογραφικη μου μηχανη..!
και στραβωνει τελειως ο φακος..(Τριτωσε!) 
Σε αυτο οφειλεται και η φτωχη φωτογραφιση του παρτυ:(

Παντως με τα κοριτσακια μου και τα 2-3 αγορακια 
περασαμε πολυ ομορφα, δε μας χαλασε τιποτα 
και το χαμογελο εμεινε στα χειλη μας για 1,5 ολοκληρη ωρα:)


Και χωρις αυτα τα παιδια εκεινη τη μερα 
δε θα ειχα ξαναβρει τοσο συντομα το χαμογελο μου!
Σας ευχαριστω!
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ!!

Παρακαλω οποιος εχει φωτογραφιες να μου στειλει!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου