INSERT ALTERNATIVE TEXT FOR YOUR HEADER IMAGE HERE

Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

Η βαπτιση του Λευτερακη μαζι με την κολλητη του, τη Minnie Mouse!!



(Μμμμ...κατι μου θυμιζει αυτος ο κηπος!!
Μμμμ...παλι εδω ημουν πριν 2 μηνες!:)
Αλλα ως νεραιδουλα, στο παρτυ της Μαριαντζελας!)

Μαμα Πετρουλα, τωρα που πηρες φορα,
θα τις δοκιμασουμε ολες τις στολες των Παιδικων Γλεντιων!

Να’μαστε λοιπον παλι, στα γνωριμα τα μερη, μαζι με τη βοηθο μου την Κριστη
και φυσικα τη Minnie Mouse,
με γνωριμες φατσουλες να με περιμενουν και να μου λενε τα νεα τους...:)


Ο μικρος Λευτερης για να το γιορτασει για τη βαπτιση του,
καλεσε πολυ λαο!
Ολοι οι καλοι χωρανε ομως, ετσι δε λενε?!


Οι ηλικιες των φιλων του Λευτερακη ηταν αναμικτες,
απο πολυ μικρες εως αρκετα μεγαλες!
Αρα, εγνοια μου ηταν να καταφερουμε να ειμαστε ολοι ενωμενοι σαν ομαδα,
να μη βαρεθουν τα μεγαλα παιδια,
αλλα ουτε και να ξεφυγουν τα μικροτερα!


Οι μεγαλυτεροι λοιπον θα βοηθανε τους μικροτερους,
αυτος ηταν ο ορος της Minnie Mouse για να ξεκινησει το παιχνιδι!


Αφου ολοι συμφωνησαμε στους βασικους κανονες του παιχνιδιου,
ξεκινησαν τα γλεντια!
Μουσικοχορευτικοι διαγωνισμοι, αναμετρησεις, κολπακια
και πολλααααα αλλα!


Χωριζομασταν σε μικρες ομαδουλες, αναλογα με την ηλικια μας
και παιζαμε εναλλαξ...!


Πως μας βρισκετε?:)

Και φυσικα η Minnie Mouse και η βοηθος της, Κριστη,
μεγαλουργησε στα προσωπακια των παιδιων!
Γεμισαμε με χρωματιστα χαμογελα!:)


ΛΕΥΤΕΡΑΚΗ ΜΟΥ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ!!
Μαριαντζελακι μου, εισαι γλυκα βρε!:):)


Εαν σας αρεσε αυτο το Παιδικο Γλεντι,
μπορειτε να αφησετε το σχολιο σας απο κατω
ή να το στειλετε στο: fotinidimo@hotmail.com


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου