INSERT ALTERNATIVE TEXT FOR YOUR HEADER IMAGE HERE

Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

Παραδοσιακο Γλεντι στο Μαγγανιακο Μεσσηνιας!!


Αυτον τον Αυγουστο παραθεριζα στο χωριο μου,
το γραφικο Μαγγανιακο Μεσσηνιας,
για να γιορτασω τη γιορτη της Παναγιας το 15Αυγουστο
μαζι με την οικογενεια και τους συγγενεις μου!:)

Στις 16 του μηνος εγιναν οι εκλογες του νεου Συλλογου του χωριου μας
και ακολουησε παραδοσιακο γλεντι.
Ετσι λοιπον, ειχα οργανωσει με την ξαδερφη μου-Ντινα
την απασχοληση των παιδιων.


Η Ντινα ειναι και αυτη παιδαγωγος στην Καλαματα
και εδω και χρονια διοργανωνει παιδικα παρτυ με μεγαλη επιτυχια εκει!
(Οι ενδιαφερομενοι Καλαματιανοι γονεις να επικοινωνησουν
μαζι μου για να τους φερω σε επαφη!)
  
Εγω λοιπον ανελαβα τις μπαλονοκατασκευες των παιδιων
και η ξαδερφη μου το facepainting!

Φυσικα ο,τι καναμε ηταν αφιλοκερδως!Αλοιμονο!:)

Αφοτου τελειωσαν οι εκλογες του Συλλογου, αρχισε η παιδικη ψυχαγωγια!
Περασαν πολλα παιδια απο μπροστα μας, γνωστα και αγνωστα και ηταν ολα γλυκυτατα!
Οριστε λοιπον καποια στιγμιοτυπα απο την ομορφη αυτη βραδια...










Θελετε να δειτε και το γλεντι των μεγαλων?!



Επερασαμε ομορφα και τουτο το καλοκαιρι!!

Και του χρονου!:)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου