INSERT ALTERNATIVE TEXT FOR YOUR HEADER IMAGE HERE

Πέμπτη 18 Αυγούστου 2011

Η κλοουν πηγαινει σε διδυμο-παρτυ με το ακκορντεον της!


 
 Ο μικρος Ακης και η διδυμη αδερφουλα του Λινα(2 ετων)
αποφασισαν να καλεσουν μερικους φιλους τους,
για να γιορτασουν παρεα τα δευτερα γενεθλια τους!

Η στολη κλοουν ηταν αυτη που τους αρεσε περισσοτερο,
γι’ αυτο τη φορεσα, εφτιαξα και τα ζουζουνοκοτσιδακια μου
και με υποδεχθηκαν χαμογελαστη κρατωντας το ακκορντεον μου..

Η πλειοψηφια των παιδιων ηταν κατω των δυο-τριων ετων,
επομενως τα παιχνιδακια μας ηταν ως επι το πλειστον καθιστικα,
μιας και επρεπε να τα προσαρμοσουμε στις αναγκες
και τις δυνατοτητες αυτης της ηλικιας!


Μετα απο λιγη ωρα αξιοποιησαμε επι τοπου το δωρο ενος καλεσμενου,
ενα ομορφο κουκλοθεατρο!

Ξετρυπωσα απο την τσαντα μου τις γαντοκουκλες μου και η αυλαια ανοιξε!
Ολα τα παιδια, καθισμενα στη σειρα τρωγοντας ποπ κορν,
παρακολουθουσαν με γουρλωμενα ματια την εξελιξη του παραμυθιου της Κοκκινοσκουφιτσας!


Η κουρτινουλα του κουκλοθεατρου παρεμεινε ανοιχτη
μετα την εμφανιση του λυκου στο παραμυθι,
για να μην ταραχθουν οι μικροι μας φιλοι...:)


Μετα απο την τουρτα και τα δυνατα χειροκροτηματα,
τα παιδια αποσυρθηκαμε στην πισω βεραντα,
οπου παιξαμε με πλαστικα παιχνιδια κηπου, τσουληθρα, κουνια, ποδηλατα...
Περνουσαμε τοσο σουπερ, που δεν καταλαβαμε ποτε περασε η ωρα
και η μαμα Λια μας θυμισε οτι εχουμε να κανουμε
και το προγραμμα με το ακκορντεον!!

Οι στιγμες που ακολουθησαν ηταν απιστευτες!


Μεγαλοι και μικροι συγκεντρωμενοι στη βεραντα καθισμενοι σε καναπεδακια,
αλλα και οκλαδον στο πατωμα,
χειροκροτουσαν στο ρυθμο των τραγουδιων που λεγαμε με το ακκορντεον...


Τα παιδια ορθια στη μεση χοροπηδουσαν γελωντας
και οι παραγγελιες επεφταν βροχη!

«Το μικρο καραβι», «Χαρωπα τα δυο μου χερια τα χτυπω» και πολλα πολλα αλλα!



Το κλεισιμο της βραδιας δε θα μπορουσε να ειναι καλυτερο
απο οτι ηταν με τον γλυκο αυτο αποχαιρετισμο...:)


Ακη και Λινα, γλύκες μου, Χρονια σας πολλα!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου